Известие

Collapse
No announcement yet.

За климатика на 146 1.4ТS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от valjo
    та да си допиша впечатленията....
    тука няколко дни е жегаво, и си требе климатик - за кво караме коли с клима ако не го пускаме, та

    понеже па се спъва, а сме "рацери' ....

    та според мен цаката е следната, пускате да върти само вътрешен въздух, нагласяте температура ок. 20-21 градуса - а не LOW
    и не го спирайте, дори дето се вика да ви угасне колата....

    след първоначалния шок, климатроника изкл компресора и само поддържа температурата, и е много по-добре и наистина не се усеща

    друго, някъде бях чел че ЕКУ-то като отчете ТПС на 100% и отцепва компресора, демек, ако сте много на зор, педала до ламарината

    може и да си внушавам сичко това, де, но не вреди да пробвате, еле ние с малолитражките
    Не си внушаваш всичко дет си написал тоя път е вярно Само дето при над 70% тротъл също изключва климатика

    Това проверено ли е или само си чешете езиците щото и аз съм го чел това в Сервиз Менуала, но не съм го усетил и понеже ми вие компресора доооста няма как да не разбера дали е изключил когато го натисна яко. И според мен не изключва. По вероятно е на тия дето са с променливи обеми накомпресорите при по високите обороти компресора да занижава режима на работа но чак да изключва .. не съм сигурен.
    Alfa Romeo Stelvio 2.0T
    Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от DeX
      Първоначално публикувано от Bobo
      Първоначално публикувано от valjo
      та да си допиша впечатленията....
      тука няколко дни е жегаво, и си требе климатик - за кво караме коли с клима ако не го пускаме, та

      понеже па се спъва, а сме "рацери' ....

      та според мен цаката е следната, пускате да върти само вътрешен въздух, нагласяте температура ок. 20-21 градуса - а не LOW
      и не го спирайте, дори дето се вика да ви угасне колата....

      след първоначалния шок, климатроника изкл компресора и само поддържа температурата, и е много по-добре и наистина не се усеща

      друго, някъде бях чел че ЕКУ-то като отчете ТПС на 100% и отцепва компресора, демек, ако сте много на зор, педала до ламарината

      може и да си внушавам сичко това, де, но не вреди да пробвате, еле ние с малолитражките
      Не си внушаваш всичко дет си написал тоя път е вярно Само дето при над 70% тротъл също изключва климатика

      Това проверено ли е или само си чешете езиците щото и аз съм го чел това в Сервиз Менуала, но не съм го усетил и понеже ми вие компресора доооста няма как да не разбера дали е изключил когато го натисна яко. И според мен не изключва. По вероятно е на тия дето са с променливи обеми накомпресорите при по високите обороти компресора да занижава режима на работа но чак да изключва .. не съм сигурен.
      Проверено е изключва само дето съм убъркал понятието тротъл с лоад А лоада на мотора на по-новите не се определя само по тротъл позишъна
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        ахам ама моя никога не изключва ... нема значение лоад, тротъл. Винаги баца. Дали може да има проблем некакъф?
        Alfa Romeo Stelvio 2.0T
        Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

        Comment


        • #19
          Колеги, изчетох темата ама отговор на въпроса ми не намерих.

          Климатика ми не се включва от копчето в купето, иначе си работи. Според един майстор или е реле /една червена кутийка над казанчето с водата/ или е бушон, ама майстора не е електричар а е по климатици.

          Въприоси:

          Къде да ида да ми го подленат?
          Какъв е фреона, с който се пълни?
          Кой е бушона за климатика?
          Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Patsimir
            Какъв е фреона, с който се пълни?
            Същото питане плюс въпрос къде е най-хубаво да отида да го презаредят тоя фреон,че като пусна климатика пак си духа хладно,но не и студено?

            п.п на 145/6 има слаган климатроник? Защото гледам в по-предишните постове е писано да се нагласяват някакви градуси и т.н.,та не ми стана ясно.....?!
            Alfa Romeo 146 1.6 Boxer '95

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от goro
              Първоначално публикувано от Patsimir
              Какъв е фреона, с който се пълни?
              Същото питане плюс въпрос къде е най-хубаво да отида да го презаредят тоя фреон,че като пусна климатика пак си духа хладно,но не и студено?

              п.п на 145/6 има слаган климатроник? Защото гледам в по-предишните постове е писано да се нагласяват някакви градуси и т.н.,та не ми стана ясно.....?!
              Доколкото зная фреона е 134а
              Не говорим за климатроник а автоматична климатична система ама пуснете търсачката и четете
              97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

              .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

              Comment

              Working...
              X